top of page

Serum do włosów- cud malina

Uwaga!!!! Uwaga!!!!

Muszę się z wami podzielić moim niesamowitym odkryciem. Na punkcie własnych włosów mam fioła (jak i zębów ale to już inna bajka) a konkretnie na tym żeby były zdrowe i prezentowały się tak że wszyscy zazdroszczą HA!!!!

Zawsze miałam kilka takich samych z nimi problemów od lat mianowicie:

-zniszczone i suche końcówki

-brak połysku

-przetłuszcanie u nasady i suchośc aż do końca włosa

-wypadanie włosów

-i ogólnie, jak to się mówi nudne i byle jakie włosy

Próbowałam wielu rzeczy żeby temu zaradzić. Napewno na wypadanie włosów pomogła biotyna którą już biorę 3 miesiące no i zdrowa dieta, ale jest pewne ale. Odkryłam przewspaniałe serum do włosów.

Wiele lat próbowałam różnych ale jakoś na moich włosach nie robiły one wrażenia (nie będę juz nadmieniać nazw) no i strasznie przetłuszczały mi się od nich włosy i zawsze było uczucie ciężkości na włosach,że tam coś na nich jest. I nie było to przyjemne uczucie- mówię wam!!!

Wreszcie znalazłam coś z czego jestem zadowolona w 1000 % i szczerze polecam spróbować .

Jest to serum z firmy Avon-Advanced Techniques. Jest wiele różnorodnych rodzajów tego serum.

Ja aktualnie używam DAILY SHINE DRY ENDS SERUM.

ADVANCED TECHNIGUES FROM AVON

Bardzo mnie zaskoczyło ze to serum działa juz po pierwszym użyciu. Włosy są gładkie,nawilżone, błyszczą, nie plączą się, nie fryzują i pachną przepięknie. Poprostu czuję się jakbym wyszła od fryzjera ( zapewne znacie to uczucie) . Nie mogę przestać dotykać swoich włosów( jak nienormalna ha ha ha ) są tak gładkie i miłe w dotyku, nie mogę się opamiętac. Nie ukrywam, że również jestem zasypywana komplementami co do moich włosów także chyba nie mam omamów :) :) :)

Kolejny plus firmy Avon to jest to,że produkty są tanie,na każdą kieszeń. Także warto spróbować nie zrujnujecie portfela. Ja napewno jeszcze spróbuje reszty serum z serii bo jestem ciekawa co reszta potrafi hi hi hi . Teraz już używam tego produktu prawie tydzień i powiem że jeszcze zauważyłam inną rzecz. Nawet po umyciu włosów one wciąż są takie fajne i czaderskie. No chyba że juz mam obsesje i zwidy jakieś :) :) :)

W każdym razie z czystym sumieniem polecam wam kochani i jak wypróbujecie dajcie znać czy mieliście takie same wrażenia czy moze jakaś psycholka ze mnie?????? :) :) :)

Ja jestem zadowolona i jeszcze bym mogła przechwalać, ale nie starczy mi dnia i nocy,także dziękuje za przeczytanie wpisu i zapraszam na kolejne. Aha i pamiętajcie WSZYSCY JESTEŚCIE PIĘKNI!!!!

TAGS

No tags yet.
bottom of page