top of page

Oszukana Pizza

Zapewne juz widzieliście na moim instagramie przepis ale chciałam również go tutaj uwiecznić dla potomności :) :) :)

Jest to `niby` pizza z tortilli, bardzo szybciutka, smaczna i syta(bynajmniej dla mnie i mojej rodzinki). Wiele osób juz próbowało ją robic z czego bardzo się cieszę i bardzo dziękuje. Na internecie wcześniej nie spotkałam sie z tym przepisem ale teraz już wiem że są podobne przepisy więc nie będę sobie przypisywać praw autorskich hahahaha!!!!!!

Nie będę już więcej biadolić i się rozpisywać tak więc przechodzimy do sedna :) :) :)

Składniki;

2 tortille

starty żółty ser

sos pomidorowy

przyprawy do pizzy(bazylia,oregano)

dodatki jakie chcecie ( u mnie mozarella,cebula,salami)

patelnia

PIZZA ALA PYCHOTA

Przygotowanie;

Rozgrzewamy patelnie i podsmażamy salami oraz cebulę. Jak cebulka będzie ładnie podsmażona (tak jak lubimy) zdejmujemy z patelni wszystko i przekładamy do miski narazie. Na rozgrzaną patelnię kładziemy pierwszą tortille. Nastepnie polewamy sosem pomidorowym i sypiemy starty ser. Przykrywamy drugą tortillą. Polewamy sosem pomidorowym,sypiemy ser i kładziemy nasze wybrane dodatki( u mnie podsmażone salami z cebulką i mozarella) oraz przyprawy. No i przykrywamy pokrywką. Możemy wyłaczyć lub smażyć dalej na malutkim ogniu.

Tip: Trzeba uważać zeby sie spód pierwszej tortilli nie przypalił dlatego ja dla bezpieczeństwa wyłączam grzanie i zostawiam pod przykryciem aż rozpuści się ser.

SMACZNEGO!!!!!!!!

TAGS

No tags yet.
bottom of page