top of page

Sałatka ala Ja

Dawno mnie nie było na blogu kochani ale dużo ostatnio się dzieje w moim życiu ale o tym kiedy indziej. Robię kurs Dieta i Zdrowie i przez to również mam malutko czasu no i jeszcze trzeba ogarnąć ognisko domowe no i rodzinkę :)

Kiedyś wiele lat temu jak zaczynałam dopiero moją przygodę z gotowaniem wymyśliłam sałatke bardzo często ja robiłam i chciałam się z wami podzielić przepisem. Jest przepyszna a zarazem tania i szybciutka w wykonaniu o co w dzisiejszych czasach wszyscy walczymy o czas bo jego coraz mniej. Zgadzacie się??? ;)

Dodam również że sprawuje się świetnie gdy zostanie wam ugotowany ryż z innych dań i nie macie co z nim zrobić a broń boże wyrzucać nie wolno o nie nie nie :)

PYCHA

SAŁATKA ALA JA

Składniki:

-ugotowany ryż(może być reszta która wam została z innych dań nawet lepiej ;) )

-puszka kukurydzy konserwowej

-puszka groszku konserwowego

-pieczarki lub jakieś inne grzyby

-cebula

-musztarda (nie za dużo)

-majonez

-sól, pieprz,oregano,maggi

Jak przyrządzamy?

Smażymy pieczarki i posypujemy solą, pieprzem,oregano i magii pod koniec smażenia dodajemy cebulę i dalej smażymy.

Do dużej miski wsypujemy ryż,kukurydzę, groszek i następnie dodajemy pieczarki z cebula i odrobiną tłuszczu z patelni. porządnie wszystko mieszamy. Ryż powinien ładnie zmięknąć od tłuszczu i się nawilżyć. Potem dodajemy łyżkę musztardy, sprawdzamy smak jeśli lubicie możecie dodać więcej. No i na koniec majonez i wszystko porządnie mieszamy. W razie potrzeby można dosolić ale nie za dużo bo sałatka i tak wszystkim przejdzie do następnego dnia. Tak ,tak najlepiej zrobić ją wieczorem i zostawić na noc w lodówce to przejdzie wszystkimi smakami.

życzę wam smacznego kochani. Zróbcie koniecznie i dajcie znać jak wyszła i czy lubicie. Piszę że to moja sałatka bo się z taką nie spotkałam i robię ją już wiele lat. Ale jeśli wy taką znacie to dajcie mi koniecznie znać.

TAGS

No tags yet.
bottom of page